2014年4月14日星期一

http://www.sut.org.uk/raybanuk.asp mulberry handbags rctz

Nacht mijn moeder keek op mijn horloge, laat, ging naar boven te roepen poppen, ontbijten. Gekeken naar de slapende baby, de nacht mijn moeder voel me heel gelukkig, dit ziet er net als hun eigen bellen naar hun dochtertje. Dit voelt zo goed, maar waarom de ouders van de pop. Ach, mijn grootmoeder Goedemorgen. Mijn mulberry handbags ogen opende zag ik een mooie oma. Beleefd hallo. Poppen, zal dit niet worden genoemd ray ban zonnebrillen grootmoeder, zal zijn boos Oh, te noemen Mama, weet je? Ernstige lessen met haar moeder de nacht de nacht poppen. Echter, ook wel Mama Papa mama ah.

Hij is niet erg duidelijk te zeggen. Hoe dan ook,ray ban aviator, vanaf vandaag, riep mama weten? Mama zei dat het 's nachts sterk. Dit is een opdracht, moet je gehoorzamen. Laag met een klein hoofd pop zei, papa, niet stout pop Oh, oma, oh, nee, mama ook ' vreselijk ' van. Alleen op deze manier goede zaak? Nou, opschieten om op te staan ​​poppen, poppen met moeder om mooie kleren te kopen. Moeder laat de pop 's nachts werd de mooiste, meest schattige, schattige kleine prinsesje. Snel klaar om nieuwe kleren voor de pop weet het, het is een luxe, is een symbool van rijkdom.

Bij het ontbijt, vroeg haar moeder de nacht, de nacht mijn vader. Papa ging naar school. ray ban Son ah, hoewel in minder tijd leren, maar nooit een klasse gemist, het is te prijzen, maar ook echt zijn zoon te bewonderen, kan iedereen de 'passie' tolereren. He, papa niet links te kijken en dacht bij mezelf, oh goede ontzetting. Fast food, fast food, eten eten eten, terwijl slechts inspanning winkelen oh. Hoe dan ook, papa terug na de les komen, of zie jezelf ah, he, he.

相关的主题文章:

没有评论:

发表评论